DET HÄNDE IGEN!

HEJ!

Vill först och främst tacka alla som fortfarande läser trots mina dåliga uppdateringar.

Jag har ingen dator för tillfället när sladden är trasig men vad gör det när man har Iphone.

Annars lever livet på jäkligt bra trots omständigheterna. Jag har skrivit lghkontrakt, påbörjat utbildningen som Undersköterska. Och mår hur bra som helst. Psykiskt. Allt med S har varit jobbigt, inte känslomässigt kanske, men just för att få han ut ur mitt liv helt och hållet har varit svårare. Plus att han var otrogen också. MEN, jag är glad för det som sagt.

Jag jobbar mellan varven också eftersom jag läser närdistans eftersom utbildingen är omgjord och upplagd på det sättet.
Ischias spökar just nu hos mig och ilande värken har gått över till riktig ryggsmärta som den "riktiga" ischiasen gör..
Blir liksom 23 men känner mig som 80 år när jag får rulla ur sängen...
Jag drar mig också för att besöka naprapraten eftersom priserna är så otroligt höga men får nog tummen ur snart, för ingen vill väl få diskbråck till följd. Bara sjukdomar och smärta i familjen Aronsson känns det som!

Lykke åker till morfar och mia ikväll och jag ska roa mig med bästa vännen och gudmor.... :-)

På tal om något annat härligt har vi bokat en resa. 1a Augusti åker vi till Alanya med mormor. Till Pascha bay, ett drömresemål hos både mig och mamma. Hoppas bara jag får sommarjobbet jag sökt annars kostar det här en förmögenhet.
Det ska vara ett bra hotell vad jag har hört bara är till för skandinaviska resenärer, med barnpooler och all inclusive.
Spännande, blir kul att se om turkarna kan göra våfflor.
Någon som varit där? För och nackdelar?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit där, det är grymt! :D Är typ som en liten "by", inte bara ett hotell liksom, tennisbana och grejer finns det på området, och enorm pool! :) Superhärligt är det!

2012-01-21 @ 15:50:39
Postat av: Anonym

Ja, men det är också en yrkesinrikning som du har valt och därför ett väl motoverat val att ställas inför som absolut kan vara nödvändig inför ditt fortsatta arbete.



Men ungdomar på natur och samhällsvetenskaplig linje? Njaa......



2012-03-13 @ 17:21:51
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Slutat blogga?? :((

2012-03-18 @ 19:44:30
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Ok, skönt att du inte slutat iaf. Vi saknar er :) Ja snart är det dax igen.. läääängtar om jag säger så :) puss o kram

2012-04-02 @ 12:53:20
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & Belle

TACK :)



Nim är jättestolt :)



Hoppas allt är bra med er!

2012-05-01 @ 22:09:19
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0