Jobb



Såhär tillbringar vi söndagar hos oss ♥


Har precis kommit hem efter en resurstid på jobbet mellan 7-12. Har med andra ord varit ute
i regnet hela morgonen, och cyklat över halva stan känns det som. Härlig energi.
Nått jag aldrig skulle gjort om jag inte var tim.vikare inom hemtjänsten ;-)
Mitt sommarvik har gått jättebra, och nu låter det som om jag kommer få intron på andra delar i stan.
Undersköterska är grejen, jag har hittat utbildningen. Nått som jag verkligen vill bli.


Ser ut som eftermiddagen kommer spenderas på stan efter dagishämtning, vika tvätt (hur kommer det sig
att en karl gör av med mer kläder än mig??) och kanske lite bus.

Hur ser eran dag ut?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0