Alla dessa febriga dagar.



Sorry älskling, du suger. Wordfeud kan man inte annat än bli beroende av.

Lykke har varit hängig sen i lördags med feber hit och dit, närmare 40 grader.
Fick sjukskriva mig igår och tacka nej idag och stanna hemma med lilltjejen istället.
Men imorgon blir det dagis igen.

Idag tog vi oss iallafall en långpromenad på milen med L, plockade med oss L och T och hemma igen kändes
det i hela kroppen. Min mage är snart borta och vågen visar -8 kilo. Härligt.
kaffe och lite slötid i soffan var jag på benen igen och fick städat på toan.

Nu myser vi i soffan framför ensam mamma söker och snart tonfisk och räkmacka ;-)


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Ja ja vet tiden går jättefort! HUA!



Skönt om du kan få en fast tjänst sen då eller söka ngt annat :) Extra pengar är ju aldrig fel :)



Härligt med en BRA karl i huset :) Tror Lykke glädjs mycket åt en manlig förebild också :)

2011-09-26 @ 20:49:08
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Marlene, mamma till John & Lilly

Ja wordfued e ju så kul! Vi måste spela mot varann. Ja heter malle_t om du vågar spela mot mig, hehe. Va redo på spöööö, haha!!



Jo vars de e helt ok här. Ja börjar bli lite trött på att gå hemma o vill börja jobba men vi får ju ingen plats till Lilly än.



Kram

2011-09-27 @ 20:51:07
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Stafan

Ehum.. Kanske skall nämnas att jag krossat dig de två senaste omgångarna??

2011-09-30 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0