Tacksamma människor



Min alla första planterad blomma & blomskott från jobbet.

Godmorgon Måndag och ny vecka. Jag har jobbat sen i tisdags med någon dags vila så nu tar jag helgen
medans andra börjar slita igen. Vi har en dejt med gudmor sen vill jag nog ta en PW också..
Vad tycks om min nya egengjorda header?

Måste bara säga att jag jobbar med helt underbara människor, vårdtagare som är så tacksamma för att vi finns där för deras nära och kära. Det är ju alltid tanken som räknas sägs det, det är därför man blir så glad över ett litet blomskott eller en liten chokladask. Det gör min dag, ni gör min dagar till dem bättre.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser ingen header :/



Visst är det underbart när man känner hur tacksamma dom är över det man gör för dom :)

2011-10-17 @ 11:03:31
URL: http://slundstrom.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla gärna runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-10-17 @ 17:14:53
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0