Svar på kommentarer

Anonym:

Vad duktig du är!

Oj, varför fick ni inte komma in?


Sv: Vi stod i kön, som slingrade sig rätt lång och när vi väl var framme så sa vakten att kön hade ändrats och att vi får ställa oss sist igen. Det kvittade om vi hade stått där innan. Jag gick därifrån...

Anonym:

Följer din blogg varje dag! Gillar den verkligen;) men måste fråga fall Lykke kommer få något syskon snart? Hur många barn vill du ha?? Och kan du inte berätta lite om din/ era framtids planer?


Sv: Tack så mycket, vad kul att du gillar den. Lykke ska få fler syskon, iallafall ett men det får dröja ett tag. Vi måste flytta till större och både S och jag ska börja plugg så det får vänta lite. Minst ett barn till vill iallafall jag ha, sen är jag nog nöjd men vet aldrig vad som händer. Oj, mina planer är att köpa boende, helst en fin gammal lägenhet. Köpa en ny bil och resa. Bli barnmorska sen länge. Vi får se vad som händer och tar var dag för sig.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Sovmorgon brukar jag få på helgerna ibland och en hel natt vore ju kanon. Först måste vi köpa hem ersättning.. har bara gett honom det en gång innan och det tog han ju bra :) Vi har pratat om det men det har lixom aldrig blivit av. Jag tror att jag måste sova borta då annars lär jag vakna ändå om jag skulle höra honom! ;) Kram

2011-10-23 @ 20:23:56
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Carolina

jo de är ju inte gratis direkt.. Tror att den kostarde 1699 eller nått sånt. Visst finns de billigare kopior men jag tycker fatboy verkar ha bäst passform.

2011-10-23 @ 20:54:32
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

tack så mycket :-)



hoppas ni haft en fin helg!

2011-10-24 @ 00:00:35
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0