Onsdag & trasig mobil



Älskling, jag vill ha varenda klänning...


Vi har haft våran andra riktigt usla natt den här veckan. Lykke är snuvig och hostig (igen), jag ogillar
att barn är så mottagliga för alla bassilussker som dom verkligen är. När var detta bra för immunförsvaret tro?
Hängig dotter till och från i 8 veckor är ganska tråkigt, för att vara mer exakt sen dagisstart. Hoppas innerligt att lilltjejen inte får mitt immunförsvar. Kåvepenin var min mat när jag var yngre ;)

Jag planerar ett besök på FK och telenor med mamma senare idag. Min iphone har ballat ur, och jag har ingen försäkring, kan inte förstå detta. Och inte gick det på hemförsäkringen, så nu ska jag försöka förlänga abonnemanget iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Första dagisåret är värst. Då blir barnet ofta sjukt.

2011-10-19 @ 09:53:31
Postat av: I

Visst är det tråkigt att de jämt är sjuka. Här är det bättre nu, när vi inte har någon dagisplats.

2011-10-19 @ 10:07:59
URL: http://casalinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0