Ny overall



Hela kittet köpte jag på HM. Rosa och lila rakt igenom vilket jag egentligen inte önskade.

Jag pratade ju om att jag ville ha en svart overall från Parvel jag sett på Åhlens.
När jag väl skulle köpa den fanns den inte alls i storlek 86 som Lykke behöver för att räcka vintern ut.
Inte en svart overall fanns i hela stan och inga andra färger heller för den delen.

Den här från HM är också fin såklart som jag matchar men björnmössan, polokrage och riktiga vantar.
Thinsulate gör ju riktigt bra grejer och något som jag skulle tänka mig att använda själv :-)

Hej sista oktober!

Idag är jag ledig och vi har ätit frukost ihop. Bara myst och lekt en hel del. Tog golven i alla rum nu innan Lykkes middagsnap och känns hyffsat rent. Ska strax fräscha till mig innan vi går ut tillsammans en sväng, framför allt för att inviga overallen när det ändå är ganska rått ute idag.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta..Så fin overall till din sötnos...Körde med på h&m i år till min grabb..Ha en fin eftermiddag.kram kram

2011-10-31 @ 13:13:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Evelina-Mamma till Leia & Lilla N i magen♥





Ohh ja är galen i det nu likaså godis det var ja inte alls med Leia. och kött ohhh ge mig haha :P men BM då det hade du passat som =) ohh ja funderar oxå på att köpa den overallen till leia som hon kan ha på dagis =)

2011-10-31 @ 21:11:34
URL: http://ohhmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin overall!

2011-11-02 @ 11:03:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0