Favoriter



Sjal - Gekås, Örhängen - UVX Göteborg, Nytt Armband - Cubus, Vitt Armband - Coop

Mina favoriter som jag använder både till vardag och fest. Smycken har aldrig varit jag, speciellt inte innan
jag fick barn utan det är nu efter jag faktiskt tycker det är kul.


Gomiddag!

Jag har tagit en välbehövlig sovmorgon och gick inte upp förrän 10. Inte ofta jag och älsk har sovmorgon ihop
eller överhuvudtaget har egentid så vi njuter av lugnet, lugnet man liksom av någon anledning glömt av ;)
Lykke är hos moffa och mia och är tillbaka hos oss imorgon. Jag har duschat, röjt golv och till och med ätit frukost ifred. Vällingflaskor man tappat bort fanns visst bakom både soffor och tv-bänkar.

Vi ska strax upp till stan tillsammans med vänner. Jag behöver leggings och foundation, lite vin och framför allt luft. Vi får besök ikväll av min fina Frida och hennes sambo så jag bjuder på god mat sen får vi se vart kvällen tar vägen. Frida träffade jag genom jobbet och vi har hittat varandra och närmre blir vi för varje dag som går.
Vänner är DET bästa man kan ha.

Kommentarer
Postat av: Evelina-Mamma till Leia & Lilla N i magen♥

Jaaa fyy och dom i programmet har gjort mellan 5-9 st att man orkar det..:( Magen mår bara bra och lillan lever rövare värre än Leia :) hur är allt med er? Får säga grattis till att du blivit sambo ; )

2011-10-28 @ 15:38:43
URL: http://ohhmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0