Tandsprickning och mycket annat




Min lilla pussgurka ♥ I slutet på augusti och då var det fortfarande varmt om dagarna.
Som också blev 1,5 år gammal igår. 100504 datumet jag aldrig glömmer.

Saknar min lilla tjej som är hos Morfar och Mia tills imorgonkväll.
Vi har avnjutit kassler och pommes frites och ett glas vitt till det. Kassler i ugn med ost, lök och vitlök bland annat.
En god vitlöksdressing och bearnaise till det. Jag älskar mat, jag älskar att laga mat, att testa mig fram,

Jag hade tänkt att fixa i Lykkes rum ikväll. Hon har nämligen fått vårt och det enda i lägenheten. Tyckte det var dags för ett eget och att ha våran säng i vardagsrummet gör oss inget för vi har väl tänkt att flytta till större närsom helst egentligen. Jag önskar mig möbler till rummet. Ett litet bord med två stolar, runda boxar till alla leksaker, möbler till dockhuset, ett litet kök, vimplar med mera. Oj, tur att det är jul snart.

Lykkes vad jag känner 13:e tand håller på att spricka igenom utan ett ljud. Och i nästa vecka ska vi till tandläkaren för första gången. Hoppas hon visar sina tänder, det är ingen lätt match att borsta dem nämligen.
Och vet ni vad, jag har också tandsprickning. Min första visdomstand är påväg upp, längst upp, längst in på högersidan utan smärta än sålänge. Fortsätter det så är jag glad.





Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini

Har inte heller kännt av mina visdomständer så bara hoppas det håller i sig :)

2011-11-06 @ 12:15:00
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

De är nog magsjuka, allt med spya och så är de Ja spry bara en gång när jag är majsjuk, bland 2 sen inget mer. aldrig dålig i magen! Så förhoppningsvis har hon som jag :D

2011-11-06 @ 20:29:13
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0