Snart jul



Dagens tänkvärda.



Godmorgon alla fina!


Morgonen har varit bra och Lykke har väl ätit sådär. Gjorde iallafall ägg för det vet jag ju att hon äter
förr eller senare. Lilla damen älskar verkligen ägg.

Skulle vilja gå ut på en powerwalk också, men Berit verkar ju vara kvar för det blåser fortfarande
lika mycket. Det är ju sol och småkyligt som blir = med frisk och skön promenad. Vi får se.

Ikväll kommer Pappa och M hit för att fira mig, sjukdomar och andra saker har kommit i vägen.
Redan 10 dagar sen det var min dag och så tiden springer verkligen iväg
Lykke följer med och jag får två hel dagar för mig själv, självklart har jag monstertvätten att ta hand
om annars ska jag inte göra NÅGOT, inte ens städa.

Imorgon är det redan 1:a December och än har vi ingen snö. 23 dagar kvar till Julafton och då är vi samlade som familj. Jag, Lykke och Stefan och min mamma. Trots att släkten är stor firar vi inte ihop.
Allra första julen ihop med S och det känns fantastiskt och på annandagen firar vi jul hos Pappa.

Snälla snälla tomten jag önskar mig lite snö innan så att vi kan få göra snöänglar, åka babypulka
och dricka glögg och grilla korv med bröd ute i skogen.


Nu ska vi fortsätta gosa, kolla dexter och sen får vi se vad dagen erbjuder på!
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: jaaa! :)



Vi har inte heller snö, men det gör mig ingenting :)

Jag gillar nämligen inte det, men det är ju synd för barna som vill åka pulka :P

2011-11-30 @ 10:59:18
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0