MVG



Påväg till BVC. Åkåpse ifrån The buppa brand, Mössa - Ullared, Jacka - Cubus och Vagnsmycket - BP.

Lykke fick mycket väl godkänd utav Elisabeth på BVC. 12100 g tung och 81 cm lång.
Omfånget var 47, sen på skoj mätte vi mitt också, för att visa att BVC inte är så farligt,
Lykke gillar nämligen inte vågen. Mitt huvud hade hela 56 i omfång, så nu vet ni det också.
Vi gick igenom milstolpar och utveckling vid 18 månaders ålder.
Bla. sömn, tänder, motorik, personlighet m.m

Sen var det vaccinet också mot mässling, röda hund och det sista minns jag inte ;)
Vid dom två tidigare tillfällena har Lykke inte reagerat speciellt mycket mer än oroliga nätter av
någon lindrigare feber. Om symptom vissar sig denna gång kommer dem oftast efter en vecka pga
levande vaccin. Mässlingliknade utslag brukar förekomma, och vid högre feber räckte det inte med supp och sömn. Helst ett extra besök på BVC. SÅ olika det kan vara.

Nästa besök på BVC är inte förrän om ett år. 2,5 års-kontrollen. Tiden den går..

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini.

Här är inte nästa kontroll förrän 3 år. Fast vi ska ha en när syskonet kommer. Så runt 2 också :)

2011-11-08 @ 12:36:08
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Vilgot och liten i magen.

Stolen kommer ifrån Kids Concept :-)

2011-11-08 @ 13:21:35
URL: http://babydelight.blogg.se/
Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Åh vad skönt för dig! Jag önskar att jag slapp den jag också ;D

Superfint namn din tjej har! Det skulle Cornelis ha hetat ifall han blev en tjej :D



Kramar!

2011-11-08 @ 18:54:44
URL: http://annaceciliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0