HAPPY or



Dagens tänkvärda!


NOT.
Det är redan Onsdag och 2:a November men ingen snö ännu. Gubbarna på jobbet gissar på 1:a December och max minus 10. Det räcker gott och väl, jag skippar helst snön och har nån plusgrad hela vintern istället.
Jag ligger i sängen med datorn, godis (ja jag vet) och dricker kallt kaffe.

Idag har jag fått skäll utav hyrsvärden för nått jag inte har gjort, inte Stefan heller för den delen och det känns riktigt skit faktiskt och vi funderar på att ringa hyresgästföreningen. Man blir så himla ledsen när något sådant inträffar. Man har ju inget att säga till om heller, eller heter det inte "kunden har alltid rätt" tydligen inte...






Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini.

ånäfy.. inte snö ÄN. Jag gillar inte kylan!

Hur kallt har ni då? Här är det fortfarande ganska varmt :)



Hoppas ni får en bra torsdag, kramar

2011-11-03 @ 09:04:20
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0