GOKVÄLL



Kylig promenad till lekplatsen häromdagen och något piggare.


Godkväll.
Jag vaknade självklart upp med halsont idag, smällar man får ta efter utekvällar under vinter
halvåret men det är smällar man får ta. Trots det har jag städat hela dagen. Till och med fläkten i köket...
Den har nog aldrig blivit rengjord, jag är inte äckelmagad någonstans och kan prata bajs, spya och tycker nog
det är fräschare än en fläkt som aldrig blivit rengjord. Sen huset byggdes. Glad är jag att Stefan tog det.
Vi människor är inte så renliga av oss, det var dit jag ville komma.

Nu tar vi sängen och en film ihop. Ha en fortsatt trevlig måndagskväll allihop.

Kramar



Kommentarer
Postat av: Sandra - Skyltar i trä till salu!

Vilket snyggt pannband!

Hoppas du får en bra dag :)

2011-11-15 @ 08:27:31
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0