ett hjärta



Älskling gjorde pizza till middag idag. Hjärtpizza är lyxigt.


Vi hade gammal tacofärs som vi använde och lade till lök, vitlök och riven ost.
Jag älskar verkligen att laga mat (har nog fått det ifrån pappa) och gillar att testa nya saker men att jag gillar lök och vitlök märks nog. Tycker inte maten smakar något vidare annars. Chillisause och Creme Fracihe är en bra grund också. Min favorit är Enchiladas men eftersom jag är så kräsen när det gäller kyckling äter vi det inte
allt för ofta. Älskling och Lykke är allätare så ärtsoppa skulle nog gå hem även om jag aldrig skulle tillaga det ;)

Vad är eran favoriträtt?

Kommentarer
Postat av: Therese

Så gott! Svårt med favoritmat men jag gillar hemmagjorda hamburgare :) Hoppas ni haft en fin dag!

2011-11-10 @ 17:15:53
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Therese

Ha ha här har vi ätit spagetti och köttfärssås ikväll vi äter det 2-3 gånger per månad. En maträtt som min man kan laga på egen hand så det är därför :))) sov sött när det är dags!

2011-11-10 @ 20:32:20
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0