Städhjälp? Njae..



Perfekt för balkongöppningen är katternas soffa, Lykke har inte kommit på att man kan klättra ner
i lilla gluggen som finns där, ÄN!



Har fått nån slags av städmani denna helgen. Igår städade jag på eftermiddagen fram till kvällen då man brukar
vara som tröttast men nej, det var jag inte igår. Idag fortsatte städandet under soffan, kan varit dammigt där, tur att det inte syns lika bra ovanfrån... sen till leksakerna så nu är det rent här hemma och jag är nöjd.
Imorgon är det världskrig igen.... 

Blir lite sprallig, Lykke är hos Moffa och Mia tills imorgon. Perfekt målardag, eller fixa sovrummet men sen ska ju pengarna finnas till allt som behövs dit in också. Blir ju lilla julafton för mig i sommar med jobb och då jäklar.


Promenad har jag också varit ute på, vad ska jag göra???? Hmmm.. Trött är jag inte heller... Njuta...
Det gör jag... men kan inte sitta still...

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

Ah supefin iaf! Har ni haft en bra helg? Kramis

2011-05-23 @ 10:44:03
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0