utvilade



Idag slog mina lilla ängel upp sina ögon tidigt och yrvaken som jag var fattade aldrig riktigt att hon stod upp med tungan ut ur mungipan och aah-ooh-mm ljuden var så ljuvliga. ♥

Lykke somnade elva, vaknade till vid två men somnade om efter en liten smekning på kinden och varm filt, åt lite vid halv åtta sen sov vi ända till tio. Pigg mamma är en glad mamma.
Sömnen har aldrig varit så bra som nu.

Vi har busat hela dagen och tagit två powernaps i soffan, vilket inte alls gjorde mig förvånad men min lilla blir så lugn av att bli kliad på ryggen så vi somnade till.
Nu på eftermiddagen lämnade jag in min dator på service och som tur var hade jag garanti kvar på den, sen är jag sugen på en toppmatad tvättmaskin för att underlätta det hela när jag är själv och det går redan två maskiner om dagen så varför inte.

Kvällsmaten blev pizza, vi på slätta är lata ;-) Lykke mumsar majskrokar och saft.


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej söto



GOTT med pizza, var länge sedan!



Ni kommer också få hela nätter, det kommer. Nim sover jättebra nu, såååå skönt. Hoppas han inte återgår till katastrofnätterna :)



Skönt att hon inte äter på natten. Det är ju rätt jobbigt om de ska äta massa :P



Vad gör ni denna söndag? Hoppas ni får en bra dag.



Många kramar

2011-01-23 @ 08:37:59
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0