Lyckan är total ♥



Min fina prinsessa busar såhär på morgonkvisten ;-) först väldigt arg på sin "bil" och den andra bilden ger sånn LYCKA! 

Det är så mycket tankar som sprider sig i mitt huvud just nu men glädjeruset och lyckan sprider så passa mycket att jag hade svårt att sova inatt. Att man kan ha sån tur :-) Jag kan knappt förstå att det verkligen är sant. Jag är en riktig otursmänniska, men denna månad läste jag mitt horoskop och det löd nått i stil med om att jag skulle ha tur med ....... och att min turdag skulle vara den 10/1 och det var igår. LYCKA :-)



gissa vad vi gör den 1/4?
:-)


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Japp vi bor på Styrsö. Tången. Nu blir jag nyfiken varför du undrar? :)

2011-01-11 @ 14:56:21
URL: http://hannaz.se
Postat av: Veronica

Hej gumman, ja nu sover han bra. Och han får bara sova en gång på dagen. Det gör nog mkt :)



Men vad KUL!! Har ni hittat en hyresrätt eller? Vart ska ni bo? Kul, kul, kul.. alltid kul med eget ju :)



Kram till er

2011-01-11 @ 18:44:56
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0