cant believe it



Tänk att min lilla prinsessa blir 9 månader idag ♥

Sådan LYCKA. Hade aldrig trott att dess höga kärlek till någon skulle finnas. Mitt barn ♥
Att vara just din mamma gör mig till den lyckligaste på jorden.

Utvecklingsmässigt händer det något nytt hela tiden, hinner liksom inte med allt ;-)


Lykke står och tar sig upp själv mot bord, mig och andra saker/föremål, tar nåt steg själv åt sidan. 

Älskar katter och hundar, liksom asgarvar om en hund kommer fram och slickar på henne

Förstår vad "kolla där" är och tittar om man pekar mot något.

Rädd för moppar, gillar dammsugare och hårfönar.

Tungan åker in och ut som på en orm ungefär, med lite smack då och då.

Gillar åsne-ljudet, och man bus-slänger henne i soffan.

Äter mild fullkornsvälling istället för ersättning, samt pure två gånger per dag.

Har en mamma-period, hon vet att jag kan försvinna och kan gallskrika för inget
om jag inte är synlig.

Kittlig på hals och fötter.

Älskar mobiler, datorer och tvn. På tvn är det framför allt sporten och tv4s Bengt Magnusson som gäller.
(annars fortfarande ganska rädd för killar) 
 
Sover som en kratta just nu, väldigt mycket rem-sömn men alltid olika många uppvak per natt.

Börjar dricka vatten lite smått, med någon droppe saft.

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

aww så söt :)

2011-02-04 @ 10:29:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: malin

Vad mysigt och kul att det händer så mycket på endast 9 månader =)

2011-02-04 @ 11:25:32
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0