SISTA DAGEN 2011



Favoritfrukosten; mannagrynsgröt gjord på rödmjölk och jordgubbssylt till.
Glas med C-vitamin smak Hallon&Blåbär och Hallon&persikasaft.

Har länge blivit tillsagd om att dricka C-vitamin för min trötthet och
när jag ändå var på apoteket för medicin i veckan slog jag till.
Än är jag inte piggare ;)



Lykke är så himla glad när det bara är vi två.





Kofta, Tunika och Byxa HM. Julklapp från "Ouscha" alltså Morfar och Mia.


Det är ju inte ovanligt att vi är sjuka, jag med med en dunderförkylning som slog till
på jobbet i veckan. Och Prinsessan är hostig och snorig, det är ju nått som går vintertider
och dagis har vi varit lediga från i 1,5 vecka nu.

Vi firar in det nya året hemma hos "Nonor" alltså Mormor.
.

Gott nytt år och stora KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Anja . 18 år & mamma till Sabina!

SV: Eller hur, alla tre var skitsnygga, mer än man förväntar sig från Kappahl! ;o Tyvärr har jag inte 650 kr över, haha!



Men usch då.. :( Sånt där suger, varför kan folk inte bara vara ärliga från början? Jag skulle aldrig klara av att ljuga sådär mycket för nån, speciellt inte när det är ett barn inblandat också! Hemska människa. :(

2011-12-31 @ 12:02:28
URL: http://anjahakanson.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Håller inte med om att det är ngt som går. Klart det är mwr förekommande nu men vi kan styra mkt om vi bara äter rätt.. och c-vitamin brus är som att spola ner pengarna i toa OM du ibte får i dig rätt mängd järn i samband med c-vitaminen. annars tar tyvärr knte kroppen åt sig det, tyvärr :/

Hoppas ni mår bra annars och att du kommer ifrån den där killen. Du klarar dig så mkt bättre själv :-) Kraaamar från oss

2012-01-02 @ 12:33:05
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh my. Jag läste "rådjursmjölk" först!!! Hahah. Undrar hur det skulle smaka!!? :p

2012-01-05 @ 14:45:10
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0