Turen på min sida.



Vi älskar våren. Inte bara blommorna utan värmen.


Igår blev jag tipsad av ett sommarjobb av kära L, jag blev så glad och uppspelt och hoppas att turen eller
snarare tror att turen är på min sida nu. Så på i början på nästa vecka kommer jag vara lite nervös och hoppfull
för då ska jag upp till Boken, sommarjobbet är ett hemvårdsjobb vilket är nytt men spännande och intressant
Hoppas hon gillar mig och att jag får det.

Inte slut där inte...

Precis innan våran promenad till stan imorse damp ett brev ner ifrån kommunen och tänkte
att det är väl en tid till nya bvc... När vi kom hem slet jag upp brevet och såg att vi blivit erbjudna en dagisplats
10 minuter ifrån där vi bor, alltså mitt förstahands val som också har nattdagis. Lyckan är total.
Från och med 22 Augusti är platsen ledig och nu ska jag ta vara på de 4 sista månaderna som mammaledig.

Är helt slut efter två långprommisar i solen och värmen och hungern börjar smyga sig på. Blev en snabblunch på stan och Lykke fick mjukglass, sådär populärt.. ungen måste vara knäpp. Mjukglass ska det vara.
Jag anar pizza ikväll igen med gudmor, blir väldigt lat såhär i värmen.

Och i eftermiddag döttra min varit gnällröv, sova snart kanske...

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh grattis till bra dagisplats och till jobbmöjligheten. Klart du kommer få det!

mmmmm med pizza!!

glad påsk på er.

kram kram

2011-04-23 @ 09:01:30
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0