Playdate



Kaffe och knäcke framför SLAs familjesida.


Jag vaknade till av Lykkes härliga morgontjut och kände bajsdoften igen men idag hann jag före.
Hade det fortsatt med bajsmarathon såhär behövs det mer bäddsätt ;-) Påtal om blöjbyten tar det mer eller mindre tio långa minuter istället för tre. Ungen ligger ju aldrig still längre.

Vi har ändrat sovrutiner här hemma också och är inte mig emot. Vi lägger oss senare och går upp senare.
Mellan 20-21 somnar lillskiten med vissa undantag och sover till 9.30. Jag känner mig mer utvilad och är inte trött
runt 19 längre. Jag vet inte om jag gillar tiden egentligen eftersom Lykke antagligen börjar på dagis till hösten och kan vara svårt att vänja av men det får väl bli en kamp då ;-)

Tjejen har vaknat från dagens första nap och senare har vi playdate med L & T.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är de skönt när de sover längre på morgnarna då jag älskar att ta sovmorgon :) därför har jag inte försökt vänja av Ciara heller.

2011-04-14 @ 13:44:05
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hmm. mysigt =) Men skönt att få de städat iaf.. hihi..



Gick de bra på playdaten då?

Här har det vart sol idag, underbart!

Blev en PW och cykeltur med Oscar, gött =) och så hälsa vi på min mormor lite med..

En lugn dag!



Kramar.

2011-04-14 @ 21:55:37
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kom min kommentar med?

2011-04-14 @ 21:56:25
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

När de börjar dansa utan blöja är hemskt! HUA. Så äckligt.. Nim har det inte hänt för än. Mer att det läckt någon gång..



Vi har ju ganska många lekland här. Ett i varje håla. Andy's i Sickla har vi bara varit på och det är helt ok. Det är indelat 0-3 år och sedan uppåt. Det är ett fik och till vänster är det för småttingar och till höger för de äldre. Bra uppdelning tycker jag :)



Gunghästarna är gudomliga :)



Ha en bra fredag, puss o kram!

2011-04-15 @ 08:55:58
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0