Effektiv morgon.



Under Lykkes morgonnap ute på gården med skinande sol. Bilden är också omgjord PS express, fan vad jag älskar den appen.


*Peppar Peppar* Vad Lykke sover bra sen vi flyttade, och inatt 20-03 innan hon vaknade och ville
ha lite välling för att komma till ro igen. Testade 5-minuters metoden någon natt då skriket inte är så
påfrestande och det är väl för att hon är för sömnig för att demostrera för mycket. Klockan ringde vid 7.30
och jag flög upp och anade att vi hade försovit oss men jag antar att jag sover så djupt och bra för en gångs skull :-)

Ville bara tala om att det kanske börjar få en vändning nu så NOG om sömn.


Vi skulle vara hos Veterinären 8.30 för kloklipp av mina två perser. Dom öppnade idag två minuter ifrån oss, smidigt när jag varken har bil eller körkort. Jag fick skäll vilket var ganska väntat, alldeles för långa klor. I vanliga fall klarar jag det utmärkt men skyggheten har växt fram hos båda nu när dom bott ihop med mammas katter tyvärr. Det gick iallafall bra och jag fick en tid för återbesök om tio dagar.

Efter tog vi en långis till stan, genom stan och tillbaka. En promenad på 60 minuter runt 9 på morgonen
är ovanligt tidigt för mig men vi båda mår otroligt bra av solen, luften och Lykke sover en gud ute i vagnen.
Jag var rätt nöjd, egentid i form av bloggläsning och en "mer" i solen på gården här utanför kan inte bli bättre.
Vi har också hunnit med powernap två, inskrivning på olika bemanningsföretag för min del (gissa om jag vill ut och jobba, dessutom har jag inget val) en massa bus på balkongen, kaffe med L och nu väntar vi på gudmor för ännu en prommis till stan. Ja, helt enkelt en effektiv förmiddag.


Kommentarer
Postat av: paola

ja det roligare nu när det fint vädewr och man kan vara ute med barnen =)

2011-04-19 @ 10:50:36
URL: http://paolax.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vad skönt att hon sover så bra som hon gör =) Det är ju guld!! Man blir ju själv så mkt piggare med..



Hoppas att du får nåt jobb snart då!

Duktig du är som kämpar på!

Vad blir det idag då?

Kramar!

2011-04-19 @ 11:05:32
URL: http://fotolaiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0