Dagens Lykke

Usch natten var inge kul för min lilla snutta, somnade vid elva, andra natten i min säng. Mysigt. Vaknade runt tolv, ett, två.. sen fick vi sova till halv sex, sen vaknade jag kvart över nio med en massa babbel och nästan huvudvärk. Min lilla snutta. ♥

Lykkan tar sin första powernap nu här in the sofa breve mig, på sida sover hon, favoritsovställning.
Fick hjäpa henne på traven idag, soffan är ju neråtlutande.. hade min bebis klarat av sig o vända sig själv då hade jag tappat hakan tror jag.. blir förvånad hur mycket Lykke kan. 5 månader liksom?



Body från Kappahls newbie, byxor HM.
Måste bara säga att bodyn är i stlk 68 och byxorna i 56... lite kul
Svårt att få en bebis att le och ta kort samtidigt. Lättare när dom är mindre och inte så rörliga.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken liten sötnos!!! :)

2010-10-06 @ 21:24:14
URL: http://blabarochsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0