tankar

Jag är verkligen så less på att bo i Skövde. Finns ingen som jag känner att jag vill umgås med nu när jag har barn och det resulterar ju i att vi är hemma ganska mycket, inte mig emot. Vi leker och tar promenader i området istället, men jag är ju en "myror-i-brallan-tjej så i längen är det ganska tråkigt! Önskar att alla ens nära vänner ska ha barn NU NU NU!

Sen har jag lite tankar om Lykkes matvanor också.

♥ Vaknar mellan 05-07 får ersättning och somnar om.

♥ Vaknar runt 9-10 busar, pratar och får ersättning.

♥ Vi går upp halv elva, Lykke får gröt. Busar en stund i babygym el gåstolen

♥ Blir tröttis, vi busar i soffan med alla möjlika lekar och leksaker. Somnar mellan 11-13

♥ Får ersättning mellan 14-15. Någon smakis och fruktpure runt 17-18 och gröt 19, ersättning runt 21-23.

(såklart ca-tider beronde på vad vi gör.)

Blandar alltid 180 ml i ersättning men bara på dagen det äts upp. Men sen så ska man ju vatten till dem små i samband med pure osv, men min dotter vägrar.. puttar bara bort flaskan och blir sur.

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Alltså det var ju inte som vanligt magknip, utan mkt mkt värre. Och sen höll det i sig utan avbrott i ett par timmar? Idag mår jag bra iaf men man undrar ju vad som hände..

2010-11-03 @ 14:54:19
URL: http://hannaz.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hon kommer lära sig gilla vatten sen ska du se. Testa när hon får gröt, då brukar Nim uppskatta vatten som mest.



Ah nää.. var så länge sedan jag jobbade i Skövde så jag minns inte :P



Nej 8 km är bra :)



Hoppas ni haft en bra dag!

Vad bjuder torsdagen på då?



MÅNGA KRAMAR

2010-11-03 @ 22:56:16
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emma, mamma till leija

Vet hur du känner, vissta har jag några men det är inte samma sak! Känns som om man sitter hemma den mesta delen av dagarna:/



Lykker är inte ensam om att inte vilja ha vatten.. Leija är likadan, vet inte riktigt hur jag ska göra för att locka...

2010-11-03 @ 23:12:15
URL: http://mammatillleija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0