bvc

Idag var Jag och Lykke på bvc! En som inte hörtill där jag bor. Men nu funderar jag på att byta? Det kan man väl? Trodde denna jag går på var bäst, men nu är jag trött på att fara och flänga :)

101102 - 6 månader: vikt: 8235 g, längd: 65,5 cm, huvudomf: 43,5 cm. Läkarbesök.

Går framåt i gåstolen med en jäkla fart (älskar att riva ner tvätten från tvättstället samtidigt, jagar katterna och går mot saker hon vill åt)

älskar banangröt, spagetti/köttfärssås & mango/banan går också ner. Nått gott ni kan tipsa om?

Funderar också på det här med sittdel.. det är sån hysteri ang det. Barn ska inte sitta upp för tidigt, men sittdelen går ju att fälla i fullt liggläge också. Bvc sa att det är okej nu från 6 månader om man känner för det.

Tog en välbehövd promenad hem från stan på 8 km. Lykke sov hela vägen och det är inte vanligt, trött tjeja!



Såhär ser jag ut efter köttfärssås m. spagetti och banan/mangopure! (mamma glömde blixten)


Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer`s Mamma

klart man kan byta :)



sv: haha ja :)

2010-11-02 @ 18:47:17
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Emma, mamma till leija

stoooora tjejen:) absolut ska du ha henne i sittkäge..jag fick redan byta när Leija var 4 månader... hon totalvägra att ligga ner.. så byt du:)

2010-11-02 @ 19:35:36
URL: http://mammatillleija.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gums, nej jag känner ingen Johanna Borg.. Jobbar vart? Idag skulle vi varit på öppna, men de hade höstlov så vi var ute och gick och busade hemma. Funkar det med :)



Ja men mitt år som mamma låter ju kul :) Alltid kul att kunna läsa i sen ju :)



Skönt att det gick bra på bvc :)

Jag har kört sittdelen på Nim sedan han var fyra månader, knappast att man får ner honom i en liggdel hehe :P Och som sagt, bara man kan fälla den så är det ju nästan samma sak :) Kram

2010-11-02 @ 20:38:15
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vilken liten goding!



har inte en aning angående bvc, men man borde ju kunna byta! här finns det ju bara ett så.. katastrof!



vad gör ni idag då?

får iaf snart kaffe och promenad besök av en vän, sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!



kramar!

2010-11-03 @ 07:14:06
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0