Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Var när jag fyllde 18 hela år. Eftermiddagen blev det blekning av hår, stress med en massa mat som skulle göras. Elin ♥ stod för guacamolen med en massa vitlök, vad annars? ;-) och jag gjorde pastasallad med rödlök.

Jag drack vin, cider, öl, likörer. Verkligen allt. Min alkohol blev jag bjussad på, det var ju snällt för Jesper tyckte väl att det skulle spenderas på andra håll ;-) 

Jag fick mitt huvud slaget i toalettstolen, vilket missförstånd. Skrattar nu när jag tänker tillbaka ;-)
Ute på krogen med Sandra ♥ beställdes det en shotkanna som blev två
Påväg till Eurobaguette sliter vi tag i varsin kille, båda var (gräsligt fula) som skrattade högt åt mig som kommer utspringandes en stund senare utan mat. Alkoholen ville inte vara kvar i min mage!

Vinet jag drack fick jag av Pappa ♥ Gloria, boxen är rund med guldiga blommor och annat krimskrams på. Världens godaste vin!

Dagen efter mådde jag pyton men det var det värt alla gånger om! En superkväll värd att minnas ♥





Blondie med noll koll ♥



Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Alltså bebisen kommer ju sova i samma rum som oss nu i början, jag tänker mer på dagen när den sover och man styr med annat. Och såklart även på natten när alla sover, och man inte kan kolla bebisen hela tiden. Men som du säger så går väl oroligheten över efter ett tag. Men OM nåt skulle hända.....

2010-12-11 @ 11:31:23
URL: http://hannaz.se
Postat av: julia

och vi bestämde oss för att resa med till turkiet mitt hjärta <3

2010-12-16 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0