FÖRÄNDRINGAR 2012




Mysiga detaljer i mitt fönster igen.


Min mamma har varit hos oss några timmar nu på eftermiddagen. Jag satte mig genast i soffan
med skvallerblaskan jag fick. Horoskopet är ju min stora njutning, medans andras är all shopping
eller nakenbilder. Hososkop är något jag tror på, och något som alltid stämt överrens med mig.

Mitt 2012 tyder framtida förändringar och kanske en del erövringar, men dock ganska händelselöst (inte utveckling runt Lykke kanske...) och sen ganska ljummet och mycket annat än bara kärlek.
Karriär, ekonomi, hälsa och fritid ska vara mina förändringar.

Är det kanske min Karriär inom äldrevården? Ekonomin är tveksam med tanke på studier, hälsan kommer att bli förändrad och fritiden också hoppas jag. produktivt år och jag klagar inte. Spännande!


Kommentarer
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Hej!

Gillar du Lundmyr Of Sweden? Då måste du bara delta i min tävling som pågår fram tills inatt kl.00.00. Priset kommer från Lundmyr of Sweden.



Kram

2012-01-08 @ 09:22:33
URL: http://overleva.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja visst är dom snygga. Det är jeans från Victoria Beckhams kollektion, lite dyra dock. Men det finns ju liknande på Gina Tricot för 599:- :)

2012-01-08 @ 15:08:39
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Katja

Ja du det får vi se :O) MYSIGT.. hihi.. tänkte du skriver om hälsan.. hoppas det inte är något "allvarligt" Kram!

2012-01-08 @ 16:36:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0