DU HAR GJORT MIN DAG

)

GODMORGON vänner och världen kan man säga.

Vi tar helg tillsammans efter en jobbvecka och dagis. Känns som om jag missar 100 saker
varje dag. Har ingen TV nu, tvboxen är dock påväg och beräknas vara här på måndag.
Nästan omöjligt att vara utan TV 3 dagar till när man varit det i flera veckor. Skumt det där.

Å andra sidan något annat positivt, mer tid till Lykke!!

Imorse kikade jag in mina kommentarer medans vi intog morgon-välling i varsin säng.
Hade fått en sån fin kommentar som rör mig ända in i ryggen och jag vill så gärna veta vem
JUST du är.

Kan inte sova och länkade mig till din blogg för första gången. har nu läst många många av dina inlägg. jag är äldre än dig och lever ett annorlunda liv jämfört med dig. när jag läser din blogg slås jag av hur du har kämpat och hur mkt du älskar din dotter. jag vill med denna kommentar bara säga att jag beundrar dig! Din dotter kan vara glad över att ha dig som mamma. Lycka till i framtiden!



SNÄLLA tala om vem du är.

Hoppas ni får en fin dag ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha. Verkligen! Usch!

Vilken fin kommentar du fått! :)

2012-01-06 @ 11:05:34
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & tösen

Oh vilken fin kommentar! Sånt gör mkt :)



Ang tvn så vet jag inte hur man hinner kolla på den ändå. Känns onödigt att ha typ.. :P



Kram till er

2012-01-06 @ 16:48:46
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Jag hinner aldrig kolla tvn. Men jag är mer datortjej. Sitter hellre vid datorn än tvn :)

2012-01-06 @ 19:08:02
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0