Trött på sjukstuga



Jag gjorde rosetter av rött sidenband, pillrigt att få dit ;)



Lila är också lite av julens färg så gardinbyte behövdes inte,
hängde upp julgranskulor i olika längder i fönstret.



Och röda i en vas med gulddetaljer i köket.


Denna jäkla sjukstuga alltså.

Lykke har ju inte visat mer att hon har någon form utav influensan
eftersom hon knappt gjort nr.2 alls i helgen.
Så jag lämnade henne på dagis som vanligt idag.
Dom ringde dock vid halv ett och sa att hon inte ville sova
och att avföringen var väääldigt lös.

Fick hämta hem skrollan, gissa vem som var överlycklig.
Jo Lykke.

Hon får ju vara hemma tills på Tisdag innan dagis igen.

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Vad fint & julmysigt! Jag har fått upp lite grejer idag; inte så mycket eftersom jag inte riktigt orka "stöka" i år, men lite i alla fall. För myskänslans skull :)



Åh, hoppas inte Lykke blir dålig! Håller tummarna!

2011-11-29 @ 13:59:44
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0