FUJIdirekt



Tycker det är så himla svårt att få bilderna i ordning. Jag går gärna efter ålder
och inte händelser som många andra gör i fotoalbum.
Bilden på amningen med Lykke säger mer än tusen ord.
AJAJAJ och lycka! En hel vecka fick jag amma.
En av mina favoriter men dock med dålig skärpa men vad gör det.



Beställde många dubletter av favoritbilder. Vill gärna dela underbara stunder av
Lykke med nära och kära och dessutom en superbra julklapp.


Jag använder mig alltid av FUJIdirekt vid framkallning av bilder. Bra service och snabbleverans. Och alla valmöjligheter. Storlek på bild anpassas alltid efter bildens kvalite så jag ändrar aldrig mina bilder
innan framkallning och med det sparar jag mängder med tid.

Mamma har redan tagit en bunt med bilder. Pappa och M får sina på annandagen då vi ses för att fira Jul ihop.
Sen har ju Gudmor och Julia fått en hög med bilder också... ingen överraskning här inte..

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini

Hej godingar!



Det var ju inte meningen att skrämmas! Även att jag själv vart lite skärrad. Men det var bara näslod.. Antagligen pillat i näsan när han sovit..



Vi använder också fuji. Och jag sorterar in bilderna i datumordning. Är typ lite manisk med att ha ordning på bilderna. Är ju så kul när man fastnar i ett album. Att de verkligen varit såååå små. Helt otroligt. Och snart har man en till, herregud :)



Hoppas ni haft en bra dag, kramar

2011-11-10 @ 22:13:40
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: melinda - mamma till Nova

jag har en massa bilder jag vill få hem och lägga in i album så roligt att ha :)

fin blogg också! kika gärna in på min :)

2011-11-16 @ 21:09:07
URL: http://melindajohansson.myshowroom.se
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Åh jag måste också ta tag i att framkalla. Kommer inte bli roligt, har alldeles för många bilder på lilltjejen :P Kommer bli svårt att välja ut!



SV: Tack :) Kram!

2011-11-17 @ 21:46:36
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0