DIDRIKSSON SHANNON



Jag fick ju en ny vinterjacka utav mamma i förra veckan och är
otroligt nöjd över mitt val.


Vattentät och vadderad Didriksons parka som andas. 2000 mm vattenpelare.
Tejpade sömmar och reglerbar luva. Damstorlekar. Jag valde storlek 40 för att få
plats med varmare tröjor. Dock är armarna väldigt långa, men också det är bekvämt.

Valde färgen Black pga av all utelek, allt kladd Lykke har runt mun och på händer.
Sen har jag ju alltid mitt kleniga röda läppglans med mig också.
Sen blir ju sömmar och fickor väldigt skitiga fort. Det får bli en vit vårjacka istället.

Påtal om vinterjackor har jag en kort fåtal använd Sail Racing vinterjacka
ifall någon skulle vara intresserad. Storleken är medium.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Elna

Den jackan är jättefin!:)

2011-11-20 @ 22:55:16
URL: http://blabarochsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0