Som vi har garvat.



Djuriska läppar i SÖNDAG.


En dag fylld av bara skratt och glädje från våran sida.
Såklart min underbara dotter som har bjudit på underhållning här hemma.

I eftermiddag kröp hon ut med dunderfart mot köket och katternas torrfoder.
Hon har ju tidigare smakat och nu dök hon ner med huvudet i skålen med öppen mun 
precis som en katt med händerna på varsin sida av skålen.
Men till det roligare.. Hon lyfte benet precis som hund gör när dom ska pissa.

Och det här med om jag skriker lite lätt "aaah" härmar hon mig.

Nu sover yrvädret sen en stund tillbaka och jag dök ner i soffan (som resten av dagen, nästan.. gick ändå 1,5 timma)

Då tog Solsidan hem priset när Ove äter bajsmacka och Anna skäller ut dom andra mammorna.
Det var så himla kul men jag blev så himla irriterad. Duger man inte om man lever på tandläkarlön, inte gått
ner ett gram sen förlossningen? Blev framför allt väldigt upprörd när dem sa "Hon ser udda ut" en sådan grej
kan man liksom hålla för sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0