Nostalgi.



Dockskåp
med en del möbler kvar och ett gammalt pussel i trä sen jag var liten, lite tråkigt att en del
fattades men det kanske kommer fram annars tänkte jag limma fast bitarna och ställa upp på en tavel-list.
Jag vill åka till gengåvan eller på loppis och fynda trä-leksaker.


Lykke har sovit nap sen 1,5 timma tillbaka och jag har hunnit med massor, rensat och rotat så mycket idag har jag inte gjort sedan jag flyttade hem från Göteborg i Januari förra året och då var man ju ändå gravid och kunde
skylla på annat, att skylla på brist om tid funkar inte riktigt som småbarnsmamma, iallafall inte hos oss.
Så nu kan man äntligen gå in i förrådet trots alla kartonger, en massa skit, skit överallt. Stora barnvagnen är ihopvikt och sulkyn är framme med åkpåse i.
 
Spegel, balkongmöbler + dynor är på altanen och nu ska bara alla kläder och skor ner i kartonger och sen är
jag klar. Eller inte, för annat lär ju dyka upp.

Och på tal om allt tjat runt flytten så sover jag själv första kvällen iallafall och jag är så tacksam över att min pappa med fru ställer upp med att ta Lykke för lite egentid behövs plus att jag hinner börja måla och kanske till och med blir klar med det tack vare bästa E som hjälper mig.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Eller hur! Leendet från ens barn är verkligen det bästa som finns :D Och så vacker du är på profil bilden. Du är alltid vacker i och för sig, men där var du lite extra vacker :D Kram

2011-03-20 @ 15:15:28
URL: http://madeleines.se
Postat av: Emilie

Jag kan bara säga detsamma.. jättefin blogg och vilken söt dotter du har :)

Hmm.. så du känner igen mig? Spännande.. vart kan det vara ifrån?!

2011-03-20 @ 22:55:30
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: julia

hjälper också gärna till hjärtat! :)

2011-03-22 @ 15:16:20
Postat av: Lina

hej hej

Jag hade också sådant dockhus och det står inne i Hampus klädgarderob nu =)lite kul att fler hade sådana..ja hade inte så mycket möbler heller,men ja var avis på en kompis för hon kunde tända lampor m.m hoppas att allt e bra med dig och Lykke



ha det bra

2011-03-22 @ 21:01:05
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/
Postat av: Kjantanhelen

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-08-10 @ 06:47:06
URL: http://kjantanhelen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0