svullnad


Indien 04.

Drömmer om sol, bad och värme extra mycket idag.
Gudmor och J åker idag, önskar dem såklart en trevlig resa,
som jag gärna hade följt med på! ♥

Haha, gud vad folk kommer skratta åt min galna kväll igår. Det märks att man inte är ute alls lika ofta, att något skulle hända igår trodde jag inte alls, men nån gång ska ju vara den första, ellerhur ;-)
Vi skulle ju bara ut och äta gott med vänner och liksom ingen kalasa-kväll, men så blev det iallafall för min del.
Jag fick shotar hemma hos J & L innan innan, jag skulle ha skippat den kanske.
Allt resulterade i illamående och jag hade inte så mycket kontroll längre. Jag VURPADE in i bildörren, var en jäkla smäll och idag är halva ansiktet svullet ända ner över kinden och in över ögat. Gårdagens smink och det intorkade blodet är kvar, kan liksom inte pilla på det. Nu mina vänner, skratta ni. Det här är inget jag gör dagligen. ;-)

Måste ändå säga att kvällen var guld.


Fick sms igår om att min dator är klar på servicen och inget fel jag orsakat själv som tur är och jag slipper den kostnaden :-) Man känner sig lite naken utan spotify, intunes med mera.


Kommentarer
Postat av: Sara

Man måste ju få roa sig ordentligt ibland! Hoppas du hade kul :)

2011-02-06 @ 12:44:01
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman



Ja jag är jättenöjd med nya kameran :)



Okej, men vill du inte fortfarande bli ngt av dessa? Du har ju fortfarande möjlighet, barn är inget hinder :) Och du är ju ung!



Men hallå, sådär kan du väl inte ramla och slå dig :( Hoppas det försvinner snart.



Ja jag mår bättre, ska jobba imorgon. Så blir sova tidigt ikväll. Bara lite hosta nu :)



Hoppas ni haft en bra söndag, kraaaam

2011-02-06 @ 18:20:24
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja dom är jätte bra!!



okej :)

2011-02-06 @ 21:40:04
URL: http://aekander.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Det verkar ju som du är nöjd med kvällen trots allt =)

2011-02-06 @ 21:55:57
URL: http://saratilling.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej söto



Hehe inte vara ute och svira så häftigt :P

Hoppas ni hade kul iaf, trots incidenten.



Nej ingen hostmedicin. Det går över :)



Ska ni göra ngt skoj i veckan då?

Jag ska faktiskt jobba HELA veckan. Min mamma kommer upp imorgon och ska passa mitt bus :)



Sov så gott, puss & kram

2011-02-06 @ 22:05:42
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej gumman!



men lilla du då, ha ha!

hoppas att det lägger sig med svullnaden snart!

stackare =)

men ni hade en trevlig kväll i övrigt iaf?!



ja vi va på middag tillsammans med barnen.. de som vi var till har ju barn med, så de var fullt ös =) mysigt och roligt!



idag blir det öpppna förskolan för våran del..

måste komma ut lite med en tjatande 5-åring som haft besök hela helgen =) ha ha!

själv då?



kramar!

2011-02-07 @ 08:00:56
URL: http://fotolaiza.blogg.se/
Postat av: teddy

men vännen då. Ush så jag känner igen mig.

Jag ramlade sist jag var ute. Vilket var förra lördagen.

Dock ramlade jag utanför vårat hem (halt som fan) och kunde inte ta mig upp. Min kompis fick hjälpa mig upp och två killar som gick förbi kunde tydligen inte sluta garva åt mig.

Pinsamt.



Ush - jag förstår att det måste göra jätte ont.

"krya på dig" nu.

kramisar

2011-02-07 @ 10:21:08
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman,



Lät inge vidare det där. Lika bra du åker till VC! Hoppas de inte är ngt allvarligt!



Njae, är väl snarare frågan om vem man ska fråga. Lämnar ju inte bus till vem som helst :) Men mamma ställde gärna upp. Så tacksamt! Hon tog semester en vecka. Men hon behöver nog ta en veckas semester till sen för att vila upp sig, är ju fullt röjj hemma ;)



Hehe och det går inte med smink heller?



Hoppas ni får en bra måndag, stooooor kramis :)

2011-02-07 @ 10:40:38
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0