Sommarklänningar & djävulsstyg



Presenter från Thailand kom med Gudmor. :-) Klänningarna är så underbara, håller på att smälter lite
och undrar vad mer för härliga pasteller som Lykke kommer bära i sommar.

På den vita klänningen är det knytband och resår i ryggen vilket underlättar en del, som gör att den kan användas till sensommaren till ett par ljusa jeans eller leggings.

Klänningen med blommor har axelband och går också att göra större eller mindre om så önskas.
Liten prinsessklänning som kommer att användas flitigt i sommar.

Pikeklänningen har en volang nertill som gör den lite mer "preppy" och jag älskar den. Ville testa på Lykke redan idag men insåg ganska fort att den är förstor, och är väl lagom till ett-årsdagen :-)

Mamman fick rosa solbríllor, klocka och ring :-) Så himla fint och massa massa tack :-)



Farliga busunge som protesterar efter att ha suttit i en matstol i två sekunder ;-)
Sele finns det? Vet att mamma använde det flitigt på mig när jag var liten.
Jag var farlig på marken också och mamma skämdes :-)


Kommentarer
Postat av: Noomi

Åååh vilka fina klänningar!! :D Hon kommer va så söööt i dom i sommar! Blidde lite sotis, skulle oxå vilja ha såna till Mollisen! ;P

2011-02-22 @ 15:31:52
URL: http://mollisenmamma.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Fint ska det va hihihihi

2011-02-22 @ 16:21:23
URL: http://saratilling.se
Postat av: teddy

Ohhhh hjälp vilka bedårande klänningar.

Hon kommer att vara sååååå fin i dem :)

Vill också ha plagg från utlandet men får shoppas i sommar i Bulgarien istället.

Där finns det också fina plagg.

Hoppas ni får en fin dag.

kram ifrån oss

2011-02-24 @ 10:25:42
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0