redan fredag




Lykke är nyvaken på bilden och humöret är på topp, lilla ängel.
Powernaps sker ju bara på mig nuförtiden om vi inte är ute och går då.
Vi har varit ovänner idag, bara trots från Lykkes sida, banka, slå, banka..
lipa, lipa, lipa, lipa..

Redan fredag IGEN, tycker veckorna går jättefort men aldrig nått mål i sikte som just nu är våran flytt ;-)
Vi rör på oss 1 april, möjligtvis en vecka tidigare men inget jag räknar med.
Jag vill lägga all energi, tid och kärlek på Lykke.


Sprudlande kärlek. 

privatliv.

Ensamma.

lugn och ro.

Här är det snöoväder och har mer eller mindre snöat sen igår. Jag tycker snö är otroligt jobbigt men att klaga på att den kommer tillbaka hela tiden är onödigt. Det här fjärde återfallet och fyra sägs det komma innan våren kommer så det kan vi hoppas på.


HTCV        EAQSDCRTRYNCBRTP-´´´<Z<<<<<

Hälsningar från mig med fylld bajsblöja, på återseende!



Kommentarer
Postat av: mamma till William

Söta bilder på din prinsessa :) kram kram

2011-02-11 @ 11:48:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilket litet charmtroll!

2011-02-14 @ 21:03:21
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0