Idag är inte vilken dag som helst



Lykke på Stellas lekland i lördags, vilken akrobat hon är min lilla


Idag kommer Lykkes gudmor hem efter två veckor i Thailand med en annan nära vän, J ♥ Som jag har längtat, men ändå har dagarna gått så fort. I em/kväll så är min mamma barnvakt medans jag och E sätter oss i bilen mot Arlanda. Jag älskar att åka bil, det är en skön avkoppling för mig så jag kan inte säga annat än att jag längtar.

Jag har tagit en dusch, lykke har redan tagit en nap och nu avnjuter jag en kopp kaffe ;-)
Vi åker runt fyra så vi behöver lite färdkost också, planet var försenat två timmar så beräknas att landa på Arlanda kl 21. Det är ju ändå 70 mil tur och retur.




Underbar klänning och byxdress från IKKS hittar du HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0