...

VÄRSTA resan i mitt liv, ditresan gick bra men hemvägen körde vi fel åt helvete. 5,5 timme tog det hem medans det tog 3,5 dit.

Jag var nöjd över att jag skulle få sova två timmar, det var ju ändå mitt egna val men fem minuter hade jag aldrig trott. Väl hemma somna jag på två min när jag vaknar av ett jävla bankande.. då hade E glömt sin mobil och Lykke vaknade och gallskrek. Jaha dags att gå upp 05.35 istället för 08.00, jäkligt onödigt tycker trötta mamman.
Mitt TOPPENHUMÖR var nere på noll igen, är fortfarande men hoppas det blir bättre med dagen.


Jag stortjöt imorse, och nu har jag iallafall fått vila 40 minuter på soffan.


Kommentarer
Postat av: Lollo - mamma till Theo !

Okej :) Ska nog börja kolla efter en sådan ..

Hade en babytravel MILANO

2011-02-22 @ 09:57:48
URL: http://louiselindberg.webblogg.se/
Postat av: Lollo - mamma till Theo !

innan , men den är så konstigt byggd så de får knappt plats när de blivit över ett år :P ..

Så blir nog en liknande din till sommarn , orkar inte dra runt på min emmaljunga scooter hela sommaren ;)

2011-02-22 @ 09:58:52
URL: http://louiselindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0