Torsdag



Kaffe i stora mängder behövs här hemma och koppen är perfekt.
Snygg är den också. Ljusen är såklart rosa. Båda hittar du
HÄR!


Missade att ändra redigerare på inlägget igår, var lite trött i huvudet men nu så ;-)

Vad dagen har att erbjuda är oklart, vi tar den som den kommer helt enkelt. Det är blåsigt och mulet ute
annars hade en promenad varit guld sen svajar lilltjejens humör idag. Lykke vaknade glad, blev lipig och
nu leker hon med sig själv igen sen är det en del saliv fortfarande så nu kommer det väl tänder snart också.

Sen i måndags skippar jag bröd, mjölkprodukter och äter mest sallad och grönsaker vilket både kyl och frys
innehåller. Det känns bra men vad hungrig jag är. Värre än shakes faktiskt. Nu jäklar kör jag :-)

Kommentarer
Postat av: paola

Går du på diet? åå då kan vi peppa varann, jag har också börjat precis

2011-04-07 @ 15:55:44
URL: http://paolax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0