Im back.

Enkelt och stilrent fönster här hemma. Flyttfredagen gick fort och jag var nervös, stressad och irriterad blandat med skratt, konstigt humör var det ja. Efter en pizza och några glas vin slocknade jag på soffan runt elva och sov till tjugo i sex, kan inte säga mer än ett ord. Underbart. Och såklart aningen ont i huvudet när jag klev upp runt åtta för att såklart få upp gardiner???? Tydligen prio ett men som någon sa att det måste ju se bra ut utifårn också, ja tydligen. Och idag sitter jag här med en fullt uppackad lägenhet och det känns undebart och kan inte vara mer tacksam över att min pappa och fru hade Lykke hela helgen, utan deras hjälp hade det aldrig funkat. Jag är sååååååååå lycklig och överdriver inte ett dugg. Allt känns underbart. Livet är en gåva och vi borde ta vara på det mer än vi gör men det är lätt att vara efterklok. Det är jag typ jämt, tyvärr. Jag är glad och lugn, mycket lugnare. Hetsar inte och tänker inte för mycket på allt som är frågetecken, det är ingen ide. Och vad det hjälper. Jag har ju ett förjävla dåligt tålamod och Lykke har varit så go och glad sen hon kom hem i söndags, till vårt nya hem. Det är stort. Hon lekte, skrattade och bara var och lät mig plocka här och där under hela måndagen. Hon känner av mitt glada humör, jag förstår var hon fick sitt dåliga humör ifrån, lilla hjärtat förlåt för att mitt humör smittade av sig på dig. En liten uppdatering ifrån mig iallafall och imorgon får ni fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Caroline, mamma till Juni

Ja jag tycker att alla ensamstående gör det SÅ bra alltså. Det kan ju vara jättetufft ibland även fast man är två..



Jag gjorde mitt snitt av samma anledningar som dig kan man säga!



Hoppas ni sover gott i den nya lägenheten :)

Kram

2011-04-06 @ 22:38:18
URL: http://carolinerydell.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman,



Åh vad kul att få se lite bilder :)

Hoppas allt med flytten gått bra!



Ja jag är skoltrött, men snart klar :)



Kul om du kommer tillbaka till bloggen snart!

Puss o kram stumpan

2011-04-07 @ 09:39:08
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Man blir så glad av att läsa att du mår bättre och är på finare humör... längtar verkligen efter att få se fler bilder på lägenheten nu :-)



Ja de skulle vara skit roligt om vi kunde träffas o fika eller nåt om jag åkte till skövde.



KRAM

2011-04-07 @ 11:20:01
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0