trött men..

Jag vill inte sova igen, jo jag är väldigt trött! Vaknade tio i ett av att Lykke var supergnällig och lite mat brukar hjälpa.. tji fick jag.. satte på tv, datan.. allt möjligt som jag vet att hon gillar. Det funkade.. la henne ner för en stund sen och hörde hur gnället smög sig på. Gav henne flaskan och nöjd blev snuttan tillslut. Sover breve mig men väldigt oroligt.

Måste visa er min otroligt stora gravidmage. Dom har ni ju inte sett :)
v.33 ser ut som en 40v. mage ju... ;)


v.39 och den svullnad jag hade satt i ansiktet. (hade tydligen knappt nån svullnad)


Kommentarer
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Åh va fin mage, stort ska det va annars ere inge fint! Jag fick åxå en bauta-mage :)



Dedär med viktuppgång är inget jag fick av dom jag äter. Tvärtom så rasade jag mina 19 gravkilo plus 3kg till på 2½ månad. Vet du vad medecinen han äter heter..? vet att en som heter Zyprexa gör så att man går upp i vikt som fan.



De e ingen fara gums, jag lyssnar gärna :)

Vart bor ni förresten?

Då ere säkert tänder på G för Lykke snart :))

2010-10-07 @ 07:22:30
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Haha trög jag är.. nu såg jag att det står ju skövde :)

2010-10-07 @ 07:23:45
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj vilken sötis mage :) Gud vad man saknar sin gravidmage så fort :(

2010-10-07 @ 08:30:29
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0