idag är jag trött

IDAG är jag verkligen sådär stört övertrött. JAG hoppas tiden till Bvc snart kommer så jag kan rådfråga, dock tycker jag att min sköterska tycker allt är normalt och man får inga råd. Borde kanske byta! Det har med Lykkes härliga nattsömn och göra. Somnar alltid, jag menar verkligen alltid runt halv tolv, halv ett.. sover i en eller två timmar. Äter eller tar napp. Sover fram till halv sex oftast. Äter och somnar om, sover oftast till tio el tolv.

Det roliga är att jag har börjat få sömnproblem igen. Huvudvärk, migrän, ändrad aptit. Ingen ork. Jag känner inte igen mig själv helt enkelt. Jag tycker liksom inte ens shopping är kul längre. Då har något hänt. Och jag känner att jag kan inte vila så fort Lykke gör det heller, känner hur slö jag har blivit nu efter att testat det också.

Jag glömde blöjshoppingen igår så det får bli idag. Har använt pampers typ hela tiden och fått hem prover på active fit, vilka blöjor! Dom ska VI ha idag. Pampers är bäst, tunna men inga läckage.



Morgonmys i mammas säng.


Kommentarer
Postat av: Fina Frun

vad jobbigt du har det. Hoppas det är en fas som går över snabbt :)

2010-10-21 @ 11:07:17
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun
Postat av: sara

Det är fullt normal sömn! Du klagar ofta på hur du har det. Men det var ju ingen som tvingade dig att bli mamma eller hur!? så som hon sover är ju bra med tanke på att hon sover så bra på förmiddagen! prova och bita i hopp lite, det kommer ju inte bli lättare med tiden! hon kommer växa och tänder och annat kommer vara jobbigt för henne och då påverkas sömnen! Bit i hopp Sanne.

2010-10-22 @ 14:02:08
URL: http://sarabromander.blogg.se/
Postat av: Evelina-mamma till Leia

Jag tycker du är så duktig Sanne och speciellt med tanke på att du är ensamstående. Ja menar det är lätt för nån att säga som lever tillsammans med pappan till barnet, att man klagar! Men då tycker ja man ska testa att leva själv en vecka. Det är inte lätt! Jag tycker du är grym gumman <3

2010-10-22 @ 15:45:38
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0