en bra dag

Med världens bästa vänner slår inget ♥ thaimat med emelie, Mysfika hos emma, pizzaonyttigheter hos louise.
Fick med mig en overall, supprar, tvättservetter, nappar och en dålig mage med mig hem, och glömde såklart blöjor. jaja mig själv att skylla.

Fastnade för en serie hemma hos e när jag skulle söva Lykke, en höggravid kvinna skulle föda.. Och jag har ju tidigare varit sugen på att läsa till barnmorska. Nu ska jag läsa till det. Barnmorska it is.

Lykke sover sen 30 min tillbaka och jag sitter och kollar igenom gamla bilder. Vilka minnen ♥


Turkiet 08.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Tack :D

2010-10-21 @ 08:46:30
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Lisa

Låter som en otroligt härlig dag! Mysig bild du :) Härligt brun, hihi!



Kram!

2010-10-21 @ 09:17:36
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Vad kul! När ska du börja läsa!



Ja åkpåse är dyrt. Tråkigt måste. Är så glad att mamma sparade den jag hade när jag var lite. Från Brio. Funkar fint :)



Är väl inte svårt att glömma blöjorna, brukar jag med göra ibland :P



Idag har vi varit på mitt gamla jobb. Kommer kanske börja jobba mån och fre.. Men vi får se, lite omorganisering o så..

Imorgon åker vi till min kompis och snuuuusar bebis :)



Hoppas ni hade en bra dag! kramis

2010-10-21 @ 16:23:46
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0