aaj

... precis när jag skriver detta inlägg pratar lykke till och nyper mig med sina naglar på min mage. På alla bristningar! Det känns ju kan man säga.

♥ Men idag för övrigt känner jag mig pigg och glad, och lykkan med.. hoppas det håller i sig hela dagen, men ska ta tag i mina problem. Skulle tagit en långpromenad idag men det får blir imorgon istället. Behöver verkligen städa, mitt sovrum ser ut som en bomb? Lykkes och mina kläder överallt. Lykke har mer kläder än mig. Hon slår mig i skor och och bodys/byxor men inte jackor ;)  ååh älskar bebiskläder.

Fick massa rabattkuponger igår, 15 kr vid köp av två natusanprodukter. Snålt. Hihi. Och 50 kr på synundersökning, på någon annan blabla-undersökning 200 kr.. och nått mer. Synundersökningen ska jag ta eftersom min underbart snälla mamma ska betala mitt körkort nu. Jag behöver tydligen ett? Buss går ju bra, hihi. Nej men har aldrig varit intresserad men visst är det bra med ett sådant.

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Vi har köpt en Teutonia Cosmo, ska hämta den om en månad typ:)

2010-10-07 @ 10:07:30
URL: http://hannaz.se
Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Verkligen, och sånna människor gillar inte jag :P

spelar ingen roll att personen slutar med ta de lugnt och tänkt positivt, vad fan tror den att jag gör? :D haha

2010-10-07 @ 11:23:35
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0