vilken dag.

Vaknade sju imorse av att Lykke vaknade och gnydde, hon sov alltså från ca tio till sju. Bästa någonsin, utvilad mamma. Lykke somnade om igen.. fick väcka henne halv tio. Vi har nämligen varit på ikea och med mamma/mormor. 180 ml ersättning på hela dagen (väldigt lite).. bärsele och sittdelen på kundvagnar funkar perfekt en sån här dag.. min babytravel är nämligen förstor om man ska shoppa mycket. På vägen hem stordäckade både jag och dotter. Jag på handen lutandes mot bilbarnstolen, den sov alltså rätt gott jag vakna upp i Skövde igen. Sprang in på ÖB här hemma och hittade tre superfina bodys och ett par byxor. Och inget godis idag, bara en massa onyttig mat.

Måste också säga att i skrivandes stund fick ja en illaluktande kaskadspya mitt i knät, haha shit inte lite heller.

♥ Vilket babyboom år 2010 har varit och 2011 lär också bli. Gud vad många fina gravidmagar jag sett idag, tänkt att dessa inte vet om vad för underbart som väntar. Jag saknar min mage och graviditeten.

(köpte också ett sån där laptopkudde. Förälskad)



Fläderdryck, lök sill pepparrotsås (uuuääck), knäcke, kakor, äppleglögg, rapsolja och falksalt. Vad mat ikea har börjat med. Äppleglögg var nått nytt.



Grodan fabler och mina andra sparade nallar (notera från min första stora kärlek.)



Här är familjen blandad. Fåret är en doppresent från Lykkes gammelfarmor. Filten från ÖB. Den kommer nog jag använda såhär i vintermörkret.



Bodys från ÖB i stlk 68/74 och byxor i stlk 62, jag föll direkt. Hur underbara är dom två första?



Slänger in en bild på prinsesshyllan också! ♥

Kommentarer
Postat av: marlene

verkligen jätte fina bodies.. visste inte ens om att ÖB sålde barnkläder..



Kul att läsa din lista..



Malle

2010-11-14 @ 13:24:43
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0