en glad nyhet.

I helgen ska jag jobba, första gången på lite mer än två år. Oj det var längesen jag slutade på Bohus. 
Det ska verkligen bli sååå himla kul. På Waynes. Där Lykkes gudmor jobbar.

Tur att barnbidraget kommer imorgon, behöver ett par tofflor juuuu ;-)
Blir en tur till försäkringskassan, har bara mammadagar klart till dec ut. I juni är det slut på den pengen. Vi har det bra här i Sverige vi. I Usa är man mammaledig i 2 veckor. Skulle aldrig jag klara av iallafall.
Är riktigt nyfiken på Barnkupolen, nya barnbutiken som öpnnar här imorgon, den ska vi besöka. Lindore och jag, och såklart våra bebisar. Lykke är dock ingen bebis längre. Vilddjur.

Lykke 6,5 månad!

♥ rullar utan vidare från mage till rygg och tvärtom
♥ älskar fortfarande "blinka lilla stjärna"
♥ jollrar inte längre utan säger bara "mamamama"
♥ börjat stå på knäna & börjar ana nått nytt
♥ kan sen IDAG sitta helt själv
♥ sover bara på sida
♥ SPRINGER i gåstolen
♥ har separationsångest
♥ DREGGLAR igen & väldigt mycket fejkgnäll
♥ sover ofta 23-06
♥ ska helst sitta på mig 24/7

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad kul att jobba :) Det går nog jättebra ska du se! Skönt att komma ut lite och få vara bara du! Behövs det med, trots att det handlar om jobb!



Tack för påminnelsen, inte en tanke på att det var barnbidrag idag :P Det är ju alltid välkommet ;)



Vad duktig hon är som sitter själv! Det går undan. Nim har dock aldrig älskar blinka lilla stjärna, så härligt att se hur olika de är de små liven. Det är sina egna små personer :))



Ha en bra dag stumpan, stor kram

2010-11-19 @ 08:42:40
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skönt o höra :)

Vad glad jag blir!

Waynes, är det kaffeställe?

Lycka till iaf :)

KOmmer att gå super!



Ja vi ska vara glada i Sverige att vi får vara hemma så länge med våra barn.. fast ändå, vill man vara hemma mera :) Hihi..

Men bättre än 2 veckor iaf..



Ja idag blir det mysdag..

Ska väl fredagshandla bara.. Själv då?

Vill inte gå hem till någon ifall man smittar ännu..



Kramar!!

2010-11-19 @ 09:32:12
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0