punktlista fast omgjord till hjärtlista

... bara för att jag älskar hjärtan. Listan hittade jag hos Evelina, en av mina favoritmammabloggare!
Listan är lite som "Det här visst du inte om mig"

Hoppade av skolan när jag var 15, studenten är något stort jag har missat. När jag gick i skolan ville jag bli polis.

♥ Jag älskar kriminalserier som csi, cold case, criminal minds.

Dras till killar ifrån Göteborg, fyra av dem är därifrån.

♥ Är öppen, envis, glad.

Min mamma vill ha sex barnbarn, jag är enda barnet.

♥ Biff m. Bambuskott, Tacos, lasagne, lök och vitlök älskar jag.

♥ Mitt enda smeknamn var Cörrie, mitt lakritstuggumi luktade tydligen curry. Blev bara lite andra stavningar.

♥ Om jag blir gravid igen vill jag föda vaginalt.

Äger 8 katter varav 3 är perser.

♥ Är en storstadsmänniska och vill bo i Stockholm som stor.

♥ Vill bli ultraljudstekniker eller barnmorska. Helst barnmorska.

♥ Har varit i 16 länder men aldrig i Norge.

Jag har smakat på kattmat.


Kommentarer
Postat av: marlene

Vilken rolig lista.. jag snor den utav dig om de e ok?



Jo john har blivit jätte duktig. T.o.m nu när min pappa var barnvakt så skötte han pottan perfekt. stolt blir man!

Härliga bilder från utlandet!!



KRAM

2010-12-08 @ 22:17:10
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

sv: tack tack för din fina ord vännen, det värnmer verkligen!



kram <3

2010-12-08 @ 22:43:53
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Veronica

OJ 6 barnbarn, då får du ligga i!! :)



Ja men just därför ska du inte bry dig eftersom kommentaren var anonym! De är inte värda energin du lägger!!



Ja han är redan lite bättre. Men det tar ju tid med förkylningar.

Mår ni bra?



Idag blir det träff med mammagruppen :)



För er del???

Kramis till er sötisar

2010-12-09 @ 09:27:20
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica

Men vadå, 6 barn är väl härligt? ;) Herregud alltså. Ett halvt fotbollslag :P



Ja vi trivs jättebra vi mammor, så det är kul :) Du gick inte i ngn föräldragrupp?



Men om den är trasig så går det ju på garanti om den bara är ett halvår gammal. Det tycker jag du ska kolla upp!



Vad bjuder dagen på då?



Jag ska snart iväg och jobba :D



KRAM

2010-12-10 @ 07:01:37
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0