min lilla

Min lilla har världens sötaste lilla ankstjärt ♥

Lykkes två framtänder har ju tittat fram, och nu är tanden breve påväg. På höger sida vilket jag nämnde tidigare. Det har ju varit 2 otroligt svåra och jobbiga veckor innan, äter dåligt, sover dåligt men samtidigt så glad. Väldigt svårtröstad  samtidigt och man känner sig som en dålig mamma när dom är otröstliga, är det någon som känner igen sig och när ska det gå över? ♥ Behöver lite hjääälp. Jag har frågat min mamma hur jag tog det som liten men jag reagerade ingenting på mina första tänder.



Klipper alltid av fötterna på Lykkes strumpisar, hon har så små fötter och själva strumpdelen hänger så annars ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

oj, tack så hemskt mkt! :D du hade mkt söt blogg!

2010-12-11 @ 15:24:34
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman,



Dessa bilder ser jag normalt. Eller vad man säger. Men endel lutar åt typ vänster.. :P

Svårt att förklara hehe :)



Guuuud vad sött du skrivit om mig på inlägget över. Tack, man blev ju lite generad ;)

Du är så snäll!



Låter som ni hade en bra lördag :)

Vi har haft en bra lördag vi med :)



Ska ni göra ngt skoj imorgon?



Kram kram

2010-12-11 @ 21:21:01
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: teddy

HIhihhi lillstumpan då. Vilka söta strumpbyxor.

ush för att det smärtar i munnen på henne men härligt ändå att hon verkar vara en glad tös.

Tack för fina ord om min blogg i inlägget ovanför.

kram o trevlig tredje advent.

2010-12-12 @ 11:28:24
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0