Lektime




Godmorgon TISDAG! ♥

Vad tycks om armbanden? Det guldiga är mammas och dom två andra är mina. Gudmors mamma som gjort dem. Såååå himla duktig.

Lykke har sin lektime på golvet & då passar jag på här ;-) Så duktig, forsätter med sina halvmåne broar och små krypsteg, ett åt gången! & morgon är det väl inte men damen som är sjusovare på morgonen somnade om vid tio, som jag passade på då! Vi vakna 11.30. Tack för det älskling ♥, det behövs för jag tror det är sjukstuga på g hos mig.

(btw, tand nr 2 har tittat upp)

Idag är vi nog hemma hela dagen, men som Gudmor sa till Lykke igår. "Ni kommer inte vara hemma för imorgon är gudmor ledig" Igårkväll skulle vi ha sett på Eclipse, dvdn här nere funkar inte sen den nya tvn flyttat in och i mitt sovrum kom inget ljud men på introt funka det. Inte heller på datorn funka det. Så himla typiskt, så nu får vi åka byta, tur att man har filmen i en vecka ifall butiken skulle neka till ny låning om det bara var en dag.




Kommentarer
Postat av: freja

nä inte än.. han försöker.. har åsar sig fram, rullar och skjuter sig fram med knäna. jag tror att han kryper om nån månad? :)

2010-12-14 @ 12:53:11
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: britta Bloggar

Vilka jättefina armband!

2010-12-14 @ 13:46:58
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0