Kärlek

Godmorgon kalla SÖNDAG! ♥

Jag har aldrig varit en riktig frukostmänniska, men dom tre senaste dagarna har jag kokat kaffe, rostat bröd med frukt och så vidare. Har överträffat mig själv, och jag mår mycket bättre med lite frukost i magen.

Blir en hemmadag, helger med småbarn tycker jag kan vara lugna, eller lugna är väl fel ord. Men med barn skäms jag inte över att sitta inne en hel helg.
Imorgon är det ny vecka och tomtefotografering babycafet så dit ska vi med Lindore och Theo.

Onsdag är det luciafirande så Jag, Mamma och Lykke hänkar på Gudmor E och Mamma N! ♥
Kärlek.


 

Fick mig en funderare igår när jag såg sex and the city filmen. Carrie har blivit lämnad av Big och Louise av Will.

"Love" är något jag bär med mig varje dag. I samma ögonblick tar jag tag i min skyddsängel som hänger på mig..
Och tänker denna ska skydda mig och Lykke, tänk om den gör det? Den kommer göra det.
Det får mig också att tänka på "tro, hopp & kärlek". Vilka magiska ord. Och så tänker jag på Lykke, mitt hjärta.

Tänk dom dagarna då man känner sig värdelös, det ska jag aldrig mer göra. Jag är den bästa mamman Lykke någonsin kan få.





Jag & Mamma, BB för exakt 21 år & 3 veckor sedan. Lykke 1 vecka gammal ♥ Lika?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0